.

Aπόφοιτος μυστικής Σχολής Σαολίν του Λονδίνου ο Τσακαλώτος;

Ενα αποκαλυπτικό δημοσίευμα Αγγλων bloggers εμφανίζει τον Ευκλείδη Τσακαλώτο σαν απόφοιτο Μυστικής Σχολής Σαολίν του Λονδίνου. Είναι ίσ...


Ενα αποκαλυπτικό δημοσίευμα Αγγλων bloggers εμφανίζει τον Ευκλείδη Τσακαλώτο σαν απόφοιτο Μυστικής Σχολής Σαολίν του Λονδίνου. Είναι ίσως αυτές οι κρυφές αρετές του Ελληνα υπουργού Οικονομικών που εντυπωσίασαν τον Βόλφγκανγκ Σόιμπλε και του έπλεξε το εγκώμιο. Ο Γερμανός υπουργός είχε βαρεθεί να ακούει την Μέρκελ να του λέει: -Bόλφγκανγκ, μου τηλεφώνησε πάλι αυτός ο Τσίπρας για να μου κλαφτεί.

Πως τα πας με τον Ευκλείδη; Ο Τσακαλώτος αποδείχθηκε σκληρό καρύδι καθώς έχει περάσει την απίστευτη δοκιμασία των μοναχών Σαολίν με αποτέλεσμα να τα βγάλει πέρα με τον Σόιμπλε. Εχει στο πλευρό και τους gay pride οπότε είναι σχεδόν ανίκητος αντίπαλος.


Οι μοναχοί Σαολίν ανέπτυξαν και εξέλιξαν ένα εκλεπτυσμένο είδος πολεμικής τέχνης το οποίο είναι ευρύτερα γνωστό ως Σαολίν Κουνγκ Φου. Συγκεκριμένα ανέπτυξαν πέντε βασικά στυλ μάχης που σχετίζονταν με τα πέντε στοιχεία της κινεζικής παράδοσης. Οι κινήσεις αντλούνταν από πέντε είδη ζώων που ήταν το Φίδι, η Τίγρη, η Λεοπάρδαλη, ο Γερανός και ο μυθικός Δράκοντας. Τα συγκεκριμένα ζώα παραδοσιακά θεωρούνταν ως θεμελιώδεις εκφράσεις των στοιχειακών δυνάμεων της φύσης και η κατάκτηση των πολεμικών τεχνικών που σχετίζονταν με αυτά θεωρείτο πως καθιστούσε κάποιον ζωντανό κύτταρο της φύσης και φορέα της ακατάλυτης δύναμής της.

Η τεχνική του Φιδιού μιμείτο τη συνεχή ρευστή και ελικοειδή κίνηση του φιδιού και χαρακτηριζόταν από ευελιξία και δύναμη (ευέλικτη δύναμη). Η τεχνική της Τίγρης χαρακτηριζόταν από ορμή, ένταση και δύναμη και παρουσίαζε έντονες εναλλαγές στην ταχύτητα της κίνησης. Η τεχνική της Λεοπάρδαλης συνδύαζε τη δύναμη και την ευελιξία και την ικανότητα γρήγορης και ξαφνικής κίνησης επίθεσης, άμυνας και οπισθοχώρησης. Η τεχνική του Γερανού χαρακτηριζόταν από ισορροπία και αρμονία.

Οι κινήσεις ήταν μεγαλόπρεπες και κυκλικές, το σώμα συχνά στηριζόταν στο ένα πόδι και γενικά οι κινήσεις άμυνας και επίθεσης θύμιζαν την κίνηση των φτερών. Η τεχνική του Δράκοντα μιμείτο τις αργές, ομαλές αρμονικές κινήσεις του μυθικού Δράκοντα που πετά στον αέρα και η πρακτική της θεωρείτο από τις πλέον πνευματικές και δυναμικές. Η παρατήρηση των εξωτερικών κινήσεων αυτών των ζώων και η εξάσκηση της κάθε τεχνικής ουσιαστικά συνιστούσε διαλογιστική διαδικασία που έφερνε σε επαφή με την ιδιαίτερη αντίστοιχη εσωτερική κατάσταση που σχετιζόταν με το κάθε στοιχείο – ζώο.

Η κάθε τεχνική αποκαλυπτόταν μόνο σε εκείνους που είχαν πρώτα δομήσει και επιδείξει τον απαραίτητο χαρακτήρα και ηθική μέσα από πολύχρονες δοκιμασίες. Υπό αυτή την οπτική τα μυστικά του συστήματος των Σαολίν ουδέποτε αποκαλύφθηκαν σε άλλους. Μπορεί οι εξωτερικές τεχνικές να εξασκούνται ακόμη και σήμερα από κάποιους αλλά η απουσία της βαθύτατης εσωτερικής γνώσης που τα συνόδευε τα καθιστά απλά μια εξωτερική τεχνική εξάσκησης (με πνευματικό προσανατολισμό φυσικά) που όμως απέχει κατά πολύ από ένα μυητικό σύστημα εκπαίδευσης της συνείδησης. Η μάχη θεωρείτο πρωτίστως ως ένα είδος τέχνης και εργαλείο αντιμετώπισης πρωταρχικά του ίδιου του εαυτού και σε ένα δεύτερο επίπεδο ως εργαλείο εξουδετέρωσης του εξωτερικού αντιπάλου.

Η πολεμική τέχνη των Σαολίν ήταν μια μαθητεία ζωής συνώνυμη με τη θρησκεία, τη φιλοσοφία, τη σωματική εκπαίδευση και τον προσανατολισμό στην πνευματική ποιότητα του ανθρώπου. Λέγεται πως οι εσωτερικές διεργασίες και δικλίδες ασφαλείας ήταν τέτοιες που αν ένας μοναχός αποφάσιζε να φύγει και να μεταδώσει τις γνώσεις του σε αμύητους, τότε ενεργοποιούνταν μηχανισμοί εσωτερικοί που μέσω σκληρών δοκιμασιών εμπόδιζαν ακριβώς εκείνον που ήταν εν δυνάμει επίορκος να φύγει από το μοναστήρι.

Η Εκπαίδευση και το Μυητικό Σύστημα των Σαολίν 

 Η διδασκαλία που υπήρχε στους ναούς των Σαολίν συνιστούσε ένα αυστηρά μυητικό σύστημα εσωτερικής εκπαίδευσης με ποικίλους βαθμούς που σχετίζονταν με συγκεκριμένες συνειδησιακές δυνατότητες, ικανότητες, αλλά και καθήκοντα. Το πρώτο βήμα ήταν η εκδήλωση της πρόθεσης από πλευράς ενός υποψήφιου για να εισέλθει σε έναν ναό του Τάγματος των Σαολίν. Από τη στιγμή που κατόρθωνε να γίνει αποδεκτός στο ναό ξεκινούσε η εκπαίδευσή του. Επί σειρά ετών ο δόκιμος μοναχός ασχολείτο με τα πιο «ταπεινά» καθήκοντα όπως η συντήρηση και ο καθαρισμός του μοναστηριού, καθώς και με σκληρές σωματικές εργασίες.

Έτσι χωρίς ο ίδιος να το γνωρίζει ετίθεντο τα θεμέλια για την περαιτέρω εκπαίδευση του. Συγκεκριμένα, με αυτόν τον τρόπο δομούσε χαρακτήρα και καλλιεργούσε αρετές που θα αποτελούσαν τη βάση όλης της εκπαίδευσής του. Όπως, μεταξύ άλλων, ταπεινοφροσύνη, επιμονή, υπομονή, εγκράτεια, αυτοπειθαρχία, πραότητα, κατανόηση, εμπιστοσύνη στους δασκάλους του, σωματική δύναμη και ταυτόχρονα αντιμετώπιζε πρωτογενώς τα ίδια τα συναισθήματα και τις σκέψεις του και πολεμούσε την υπερηφάνεια του. Παράλληλα, κατά τον ελεύθερό χρόνο του μελετούσε τις πανάρχαιες ιερές γραφές.

Αν τελικά κατόρθωνε να γίνει αποδεκτός προκειμένου να αρχίσει την ουσιαστική του εξάσκηση, τότε βρισκόταν μπροστά σε ένα αυστηρό μυητικό σύστημα. Τα διάφορα συνειδησιακά στάδια του εκπαιδευόμενου μοναχού Σαολίν αντιπροσωπεύονταν από τις διάφορες αίθουσες του ναού. Κάθε μία αίθουσα είχε τα δικά της μυστικά που έπρεπε να ανακαλυφθούν και το δικό της τρόπο προσέγγισης και εξάσκησης. Κάθε φορά που κατακτούσε τα μυστικά μιας αίθουσας μια νέα αίθουσα ανοιγόταν για αυτόν την οποία και έπρεπε να κατακτήσει.

Η κάθε αίθουσα ήταν έτσι διαμορφωμένη ώστε όχι μόνο να συμβάλει στη σωματική εκπαίδευση, αλλά και να επιδρά στο υποσυνείδητο του μαθητευόμενου ενεργοποιώντας κρυμμένες δυνατότητες από τα βάθη της ύπαρξής του. Αποτέλεσμα της όλης διαδικασίας ήταν ο μοναχός τελικά να οδηγείται σε αυτογνωσία και πλήρη έλεγχο του εσωτερικού του κόσμου. Αυτή η εσωτερική κατάκτηση εκφραζόταν, ως φυσική συνέπεια, με τον εντυπωσιακό έλεγχο των εξωτερικών φυσικών δυνάμεων, καθώς και του ίδιου του σώματός του. Επίσης, η φύση αποτελούσε για τους Σαολίν ένα διαρκές αντικείμενο διαλογισμού και ένα ζωντανό σύμβολο του τρόπου λειτουργίας που έπρεπε να κατακτήσει ο κάθε μοναχός.

Αυτή η παρατήρηση της φύσης αποτυπώθηκε άλλωστε και στα διάφορα συστήματα πολεμικών τεχνών που αναπτύχθηκαν από τους Σαολίν στα οποία χρησιμοποιούνταν κινήσεις διαφόρων ζώων. Η εκπαίδευση στις πολεμικές τέχνες ήταν σκληρή και καθημερινή από την ανατολή ως τη δύση του Ήλιου. Υπάρχουν περιγραφές δοκιμασιών που σχετίζονταν με τα τέσσερα στοιχεία και τον έλεγχο που έπρεπε έχει πάνω σε αυτά ο μοναχός (όπως το περπάτημα πάνω σε νερό). ‘Aλλες δοκιμασίες κάνουν λόγο για πολύωρο κρέμασμα από σχοινί, το περπάτημα πάνω σε ριζόχαρτο δίχως να το σχίζουν κ.α. Η υποβολή των εκπαιδευόμενων μοναχών σε ακριβείς και σκληρές σωματικές ασκήσεις δεν αποτελούσε αυτοσκοπό, αλλά το μέσο για τη διέγερση και την ανάδυση της εσωτερικής πνευματικής δύναμης και της απελευθέρωσης από τα όποια προσωπικά νοητικά, συναισθηματικά και σωματικά όρια και συνήθειες.

Κατά την ολοκλήρωση της εκπαίδευσης του έπρεπε ο κάθε μοναχός να περάσει από τη δοκιμασία των «τεσσάρων δωματίων» η οποία απαιτούσε απόλυτη ακρίβεια και πνευματική συγκέντρωση. Στο πρώτο δωμάτιο που αποκαλείτο «χαρούμενη λύπη» έπρεπε να διηγηθεί αρχικά μια χαρούμενη και έπειτα μια λυπητερή ιστορία με πλήρη απόσπαση από τα συναισθήματά του. Αν εξέφραζε ακόμη και μια ανεπαίσθητη συναισθηματική αντίδραση τότε αποτύγχανε. Στο δεύτερο δωμάτιο που αποκαλείτο «δωμάτιο της δύναμης» αρχικά σήκωνε μια πέτρα βάρους σχεδόν εκατό κιλών, στη συνέχεια τέντωνε ένα τεράστιο τόξο και τελικά μετακινούσε σε κάποια απόσταση δύο καλάθια βάρους διακοσίων κιλών το καθένα.

Το τρίτο δωμάτιο ονομαζόταν «σκοτεινό δωμάτιο» και σε αυτό επικρατούσε απόλυτο σκοτάδι και σιγή. Εδώ ο δοκιμαζόμενος ενώ καθόταν στο έδαφος έπρεπε να αντιληφθεί κάποιο όπλο (μαχαίρι, ακόντιο, τσεκούρι ή ό,τι άλλο) που εκτοξευόταν προς αυτόν, να το αποφύγει και να το πιάσει στον αέρα. Στη συνέχεια ένας μεγάλος κορμός αφηνόταν να κυλήσει στο δωμάτιο και ο μοναχός έπρεπε α πηδήξει την κατάλληλη στιγμή για να αποφύγει μια μοιραία σύγκρουση. Το τέταρτο δωμάτιο ήταν το «δωμάτιο της εκδίκησης».Σε αυτό ο μοναχός δεχόταν την επίθεση δέκα παλαιών οπλισμένων μοναχών τους οποίους έπρεπε να αποκρούσει με ένα υποτυπώδες όπλο (όπως μια ξύλινη βέργα) που του εδίδετο.

Στόχος ήταν να αμυνθεί επιτυχώς δίχως να χτυπήσει ή τραυματίσει κάποιον από τους επιτιθέμενους. Αν επιτύγχανε στις προηγούμενες δοκιμασίες τότε ερχόταν η στιγμή της τελικής δοκιμασίας. Στη διάρκειά της εισερχόταν σε ένα στενό διάδρομο και έπρεπε να βγει από την άλλη του άκρη. Όμως το δρόμο του έφραζε ένα μεγάλο πυρωμένο καζάνι στα πλάγια του οποίου βρίσκονταν ανάγλυφα τα σύμβολα του ναού του. Ο μοναχός έπρεπε να τοποθετήσει τους βραχίονές του πάνω στα πυρωμένα ανάγλυφα σύμβολα και να πιέσει σε αυτά για να σπρώξει το καζάνι μέχρι την άλλη άκρη του διαδρόμου.

Η διαδικασία απαιτούσε την επιστράτευση όλης της εσωτερικής δύναμης του δοκιμαζόμενου, τόσο για την υπερνίκηση του πόνου, όσο και για τη μεταφορά του καζανιού. Το μέταλλο έκαιγε τη σάρκα του αποτυπώνοντας ανεξίτηλα επάνω της τα σύμβολα του ναού του. Η έξοδός του από την άκρη του διαδρόμου σηματοδοτούσε την επιτυχία του και τη δυνατότητά του να ταξιδέψει ως ελεύθερος άνθρωπος στον κόσμο φέρνοντας σε αυτόν το εσωτερικό Φως του οποίου ήταν φορέας και το οποίο αντλούσε από το ναό στον οποίο εκπαιδεύτηκε.

Η σχεδόν μυθική διάσταση της ύπαρξή τους έχει καταστήσει τη μορφή του περιπλανώμενου μοναχού Σαολίν σύμβολο του ευγενούς πνευματικού πολεμιστή που όλοι φέρουμε εντός μας. Υπό αυτή την έννοια, ο μοναχός Σαολίν είναι η ίδια η Ψυχή που ως φορέας του Πνευματικού Φωτός μάχεται μέσα στην Ύλη. Δρα ως καταλύτης που εξισορροπεί και μετουσιώνει τον κόσμο ολάκερο, τον ιεροποιεί και του προσδίδει πνευματικό κραδασμό.

  kourdistoportocali.com

Related

KUNG-FU 647511015671638322

Δημοσίευση σχολίου

emo-but-icon

Hellas
ArabicBlogger Tips And Tricks|Latest Tips For BloggersFree BacklinksBlogger Tips And Tricks Korean Japanese Chinese Simplified Russian Portuguese
English French German Spain Italian Dutch

Δημοφιλεις αναρτησεις

ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ



Ολα τα κείμενα δημοσιεύονται και στα social media

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ

item